piątek, 19 lipca 2019

Co to za książka?


Dziś rozpoczynam kolejną blogową przygodę tym razem z książkami i grami planszowymi. 
Na dobry początek przygotowałam dla Was konkursik.
Pomysł zaczerpnęłam ze strony GRAnatowej. Zabawa, w której brałam udział dotyczyła odgadnięcia tytułów 28 gier. Na obrazku zostało umieszczone elementy z okładek gier planszowych. 

Rozwiązując zagadkę pomyślałam sobie, że taką zabawę można zrobić z okładek książkowych😁
Przygotowałam dla Was kolaż z 10 elementów okładek znajdujących się w mojej biblioteczce😃
Oto one:
✔Waszym zadaniem jest odgadnięcie tytłu i autora książki. 
✔W komentarzach wpisujcie tylko nr odgadniętej pozycji książkowej.
✔Tytuły i autorów odgadniętych elementów wysyłajcie na e-mail klaryska89@op.pl najlepiej za jednym razem.
✔Na odpowiedzi czekam  do wpiątku 26.07.2019r. 
✔Nagrodą będzie niespodzianka. Zdradzę tylko tyle, że dziś wyjeżdżam nad morze.😉
Zwycięzcą zostanie osoba, która poda najwięcej prawidłowych tytułów.
✔Jutro po południu spodziewajcie się podpowiedzi.
Miło będzie jeśli umieścisz kanarek na swoim blogu.

2 komentarze:

  1. Świetny pomysł na konkurs. Ja znam jedynie okładkę nr. 6
    Życzę udanego pobytu nad morzem.

    OdpowiedzUsuń