wtorek, 26 maja 2020

Detektywi 🧐



Z okazji Dnia matki przygotowałam zabawę na spostrzegawczość. Ciekawa jestem czy odgadnięecie tytuły książek podanych liter.

Odpowiedzi tytułów wpisujcie w komentarzach.
Przypominam, że to zabawa. Trwa do 1 czerwca.
W zabawie można zdobywać punkty, które będą zapisywane w postach z wynikami. Lider otrzyma zrobiony certyfikat detektywa, który prześlę drogą e- mailową,gdy zdobędzie 50 pkt. podczas rocznego cyklu.
Powodzenia!
Inspiracją zabawy była podobna akcja, która dotyczyła gier planszowych na fb GRAnatowa Czelendż.
Zabawa również na fb.




5 komentarzy:

  1. U Ciebie zawsze można znaleźć coś kreatywnego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem ile czasu tak wpatrywałam się w te obrazki.... i nic! Szare komórki dzisiaj się buntują!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że w kolejnej zabawie pójdzie lepiej😉
      Moja rada. Warto robić sobie przerwę w takich zabawach. Taka przerwa daje nowy pogląd na sprawę.

      Usuń