piątek, 2 sierpnia 2019

Ania z Zielonego Wzgórza

Ten post będzie o  mojej małej koekcji związanej z Anią z Zielonego Wzgórza, gdyż jestem jej wielką fanką. Mam małą kolekcję książek L.M. Montgomery.
Na początku mały zbiór książek.
Oto one:

W dalszym ciągu przypatrujcie się okładką🧐Może zauważcie jakiś znajomy element? 
Tyle książek o Ani, a ja i tak najbardziej lubię tom 1 serii. 
Niezapomniane epizody takie jak przeprosiny p.Linde, farbowanie włosów na zielono czy upicie Diany. 

Akcja toczy się na Wyspie księcia Edwarda. Niedawno ok. rok temu znalazłam fantastycznego bloga o nazwie Kierunek Avonlea, którego serdecznie polecam. 
Osoba, która to prowadzi ma domek na Wyspie i pracuje w muzeum. Można u niej kupić niezwykłe pamiątki związane z Anią. Zamówiłam sobie kubeczek i laleczkę. Miała być wprawdzie bombka, ale stłukła się przy pakowaniu. 


A Wy macje jakąś swoją uubioną bohaterkę, bądź bohatera? 
Gilberta też bardzo lubiłam. 😍

Ciekawostką jest powstanie książki o Maryli z Zielonego Wzgórza. Nie mogę doczekać się jej w j. polskim😍
Przypomnę że Maryla kochała się w ojcu Gilberta. Bardzo ciekawi mnie jej historia. 

*Kolejna podpowiedź na moim starym, książkowym blogu 

3 komentarze:

  1. Nie wiedziałam, że powstała książka o Maryli ale chętnie bym ją przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja ulubiona seria z czasów dzieciństwa.
    Szkoda, że bombka się stłukła, ale za to laleczka cudna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam tę serię jako dziecko i bardzo lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń